پاسخ به سوالات

مدیر انجمن: dr_nikpouri

موضوع جدید ارسال پست
adi
کاربر جدید
کاربر جدید
پست: 13
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۷۸, ۱۲:۰۰ ق.ظ

پاسخ به سوالات

پست توسط adi »

سلام خانم دکتر،با تشکر از زحمات شما، یک گله داشتم بابت اینکه ما بیماران شما که ساکن رشت نیستیم متاسفانه اگر مشکل و سوالی برای ما پیش بیاید نمیدانیم چگونه با شما در میان بگذاریم. با توجه به اینکه ساکن رشت نیستیم مراجعه حضوری برای پرسش سوالات مشکل است.با مطب هم که تماس تلفنی میگیریم متاسفانه یا نمیتوانیم مشکلمان را بیان کنیم یا به سختی،بعد از چندین مرتبه تماس.
مشکلی که برای من بوجود آمده اینکه من به دلیل داشتن فیبروم الان نزدیک 2 ماه میشود که خونریزی و لکه بینی دارم. 23 روز از خونریزی میگذشت که به مطب مراجعه کردم و شما برای من 40 عدد قرص "مدروکسی پروژسترون" تجویز کردید.شبی 2 عدد و فرمودید بعد از 2 ماه مجدداً مراجعه کنم.
در حین مصرف قرصها، دوره قاعدگی این ماه من شروع شد که با تماسهای پی در پی بالاخره موفق شدم این مشکلم رو با مطب شما در میان بگذارم و قرار شد اگر خونریزی ادامه داشت مصرف قرص را قطع کنم. و چون خونریزی قطع نشد، بعد از مصرف 24 عدد از قرصها،مجبور به قطع مصرف آنها شدم. الان 12 روز میگذرد و من باز مشکل ماه قبل را دارم. همچنان خونریزی و لکه بینی ادامه دارد. چندین مرتبه(نیم ساعت به نیم ساعت) با مطب تماس گرفتم که شرح حالم را بیان کنم که اگر نیاز است زودتر از 2 ماه مجدداً مراجعه کنم ولی متاسفانه در نهایت اصلاً نتوانستم مشکلم را با کسی در میان بگذارم.
خانم دکتر این خونریزیها و لکه بینی های هر روزه مرا سردرگم کرده و مشکل ساز شده. میخواستم بپرسم نیازی به ادامه مصرف قرصها(16 عدد باقیمانده) نیست؟ راه حلی برای قطع این خونریزیها و لکه بینی ها نیست؟ ممنون میشم مرا راهنمایی کنید.


dr_nikpouri
مدیر سایت
مدیر سایت
پست: 721
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۷۸, ۱۲:۰۰ ق.ظ
تشکر شده: 37 دفعه
تماس:

پست توسط dr_nikpouri »

با سلام

قرص ها را احتمالا اشتباه مصرف کرده اید .
قرص ها را قطع کنید تا عادت شوید و پس از پاک شدن از عادت به مطب مراجعه کنید .
موضوع جدید ارسال پست